ארונות הזזה מעוצבים 2019-04-18T14:54:43+03:00

ארונות הזזה מעוצבים – טרנדים חמים שאסור לכם לפספס!

עיצוב הבית שלנו יכול להשפיע באופן ישיר על איכות החיים שלנו. כאשר הבית שלנו מעוצב באופן מותאם אישית לצרכים שלנו תוך התכתבות עם הטרנדים הכי חמים בעולם עיצוב הפנים אז מידת הנוחות של המגורים בבית גבוה יותר.

דפנה שם טוב | מעצבת הבית של בית חלומותי מסבירה

אחד הפרטים שהכי כדאי לשים לב לעיצוב שלהם בבית שלנו הוא העיצוב של הארונות בחדרים השונים בבית. הבחירה שבחדרים השונים בבית שלנו כמו למשל חדר השינה הראשי או חדרי השינה של ילדים יהיו ארונות כמו ארונות הזזה מעוצבים יכולה להיות בחירה שהיא גם אופנתית מאוד וגם מאוד פרקטית. הטרנד של ארונות הזזה בעיצוב מותאם אישית הוא טרנד חם בכל עולם העיצוב בארץ וגם במדינות מערב אירופה וארצות הברית.

ארונות מעוצבים בעיצוב מותאם אישית על ידי נגר מומחה

הבחירה שבבית שלנו יהיו ארונות הזזה מעוצבים בעיצוב מותאם אישית יכולה לשדרג את איכות החיים שלנו ולהפוך אותה להרבה יותר מהנה ונוחה. היתרון של ארונות אלו הוא שהם תופסים פחות מקום מאשר ארונות שיש להם דלתות רגילות וגם העיצוב שלהם מאוד יפה ואסתטי. נגר מומחה יכול לעצב לנו ארונות לפי הצרכים האישיים שלנו בהתאמה אישית מלאה. הוא יכול לעצב את החלוקה הפנימית בארונות כך שהם יהיו עם יותר תאים לתלייה או יותר תאים לאחסון של חפצים שונים – לפי מה שאנחנו צריכים ורוצים.

ארונות הזזה מעוצבים – בעד ונגד הדפסים על הארון

אחד מסוגי העיצובים הכי יפים של ארונות פתיחה או הזזה מעוצבים הוא הדפסה של דימויים ותמונות שונות על הארון. בטכנולוגיה מתקדמת מאוד ניתן להדפיס על הארונות דימויים שונים כמו למשל הדפסים שונים שלנו חיות (למשל הדפס של נמר או הדפס של זברה), הדפסים של פרחים וצמחים, הדפסים של תמונות אישיות מאלבום התמונות שלנו או הדפסים של כרזות מסרטי קולנוע שאהבנו במיוחד. הדפסות מסוג זה יכולות להיות מאוד יפות – אך הן מאוד בולטות ועלינו לחשוב עם עיצוב נועז כל כך של ארונות מתאים לעיצוב הכללי ולאווירה שאנחנו רוצים שיהיו בבית שלנו. אם אנחנו אוהבים עיצוב נועז ומותאם אישית אז הדפסים מסוג זה אל ארונות המטבח או על הארונות בחדר השינה שלנו יכולים להתאים לנו מאוד ולאפשר לנו להשיג את העיצוב שתמיד רצינו.

ארונות מעוצבים – עיצוב שהוא גם נוחות וגם יופי

הבחירה שבבית שלנו יהיו ארונות הזזה מעוצבים תוכל לאפשר לנו ליהנות מבית שכל פרט עיצובי בו הוא פרט מותאם אישית שבחרנו בעצמנו. בסופו של דבר כאשר אנחנו מעצבים את הבית שלנו אנחנו צריכים לעצב אותו לפי הצורך האישי שלנו ולפי תנאי המחייה שאנחנו רוצים שיהיו לנו. תנאי המחייה שלנו יכולים להיות הרבה יותר טובים כאשר הארונות בבית שלנו מתאימים לסוג האחסון שיש לנו צורך בו. ארונות הם גם פריט פרקטי וגם פריט מאוד עיצובי והשילוב בין שני מאפיינים אלו יכול לאפשר לנו ליהנות מבית יוקרתי ונעים.

 

 

 

דילוג לתוכן